loading...
طلیعه آزادی
مدیر بازدید : 162 1393/06/04 نظرات (0)

از عجایب روزگار است که دروغ گو حافظه اش بر باد می رود و یا کم حافظه می شود. مریم رجوی عجوزه کهنه کار سیاست ! ، جاده صاف کن برای کسانی می شود که دستشان به انحا مختلف به خون ملت ها آلوده است .  کسانی که مردم غزه ، سوریه ، عراق ، ایران و... زخم های کهنه ای ناشی از سکوت ، انفعال و بدتر از همه پشتیبانی و حمایت فعال آنان از گروه های تندرو ، بنیادگرا ، خشن و تروریست که متاسفانه به نام اسلام فعالیت می کنند را بر تن و روح و روان خود به همراه داشته و دارند . گروه هایی همچون گروه و فرقه رجوی که در خیانت به ذات و سرشت انسانی هیچ تردیدی نمی کنند و برای قدرت حاضرند به سر خم کردن در برابر هر کس و ناکسی به سادگی تن دهند. حتی این فرقه معلوم الحال با حمایت از گروه های تروریستی ، تبلیغ و دادن پول و نامیدن آنها ( داعش و بعثی ها ) به عنوان انقلابی ! که بهار عربی ! را در عراق می خواهند به ارمغان بیاورند عملا دست دردست  جنایتکارانی قرار می دهند که مثل خودش باور دارند که همه باید مطیع آنان باشند و گرنه حق حیات نداشته و باید بمیرند . آوارگی ایزدی ها و مسیحیان و کشتار مردم از هر دین و آیین از جمله کارهای کثیفی است که این روزها عراق را در بر گرفته است .

مریم قجر این قدر بی آبرو و خوار گشته که با توجه به مدارک مستند و حتی گزارش های غربی و ... منکر وابستگی به صدام شده و از دروغ گویی نمی خواهد چیزی از شوهر فراری اش کم بیاورد . او از جمله مشکل و مسئله جنگ هشت ساله را در ایران به حکومت ایران ارتباط داده و می خواهد با رمالی همه حرف او را ملاک قرار دهند که خود تا اواخر رژیم صدام  ، ستون اصلی و مقدم همکاری و کشتن افراد بیگناه ایرانی و عراقی بوده و رابطه و همکاری با متجاوز و اشغالگر بود که به نظر اکثر کارشناسان سیاسی بیطرف آنان را زائده جنگ می دانستند . مریم رجوی یا مریم قجرعضدانلو در مصاحبه با شبکه " العریبه " یا شبکه بعضی شیوخ عرب سلفی و وهابی ، ارادت و چاکر منشی خودش و فرقه خیانت کار را به از ما بهتران نشان داد. او یعنی خانم قجر که می داند یکی ازمشکلات و جنگ سیاسی مردم ایران  با شیوخ مرتجع و پادشاهی عرب بر سر نام خلیج همیشه فارس است و یا کشور کوچک امارات ادعای جزایر ایرانی را دارد ، در پاسخ مجری العربیه که می پرسد ، " خانم رجوی به صورت خلاصه در واقع شما می گویید که پیروی کشورهای خلیج ! از سیاست بردباری و نرمش در قبال ایران ، چه بسا آنها را ضعیف جلوه می دهد ! شما از کشورهای خلیج می خواهید چکار کنند ؟

این مزدور بیگانه  که فریاد گوش خراشش در حمایت از خلق و دفاع از حقوق مردم ایران گوش فلک را کر کرده! ، در این مصاحبه جرات نکرد نام خلیج فارس را به زبان بیاورد . او  همه مشکلات را جمهوری اسلامی  تلقی وتنها راه حل را " مجاهدین " می داند و برای شیوخ عرب دم تکان می دهد. شیوخ و امیرانی که مسعود رجوی  روزگارانی در نشست های سازمانی آنان را" مرتجع و وابسته " می دانست و در مقابل برای خوش رقصی برای صدام ، او را  ناسیونالیست وغیر وابسته ترین رهبران عربی  توصیف می کرد . از عجایب روزگار است که اکنون این سرکردگان فرقه ومشخصا زن رجوی به سلفی ها پناه آورده است و آنها را به یاری ملت ایران فرا می خواند که خودش آنقدر بزدل و ترسو است که نمی تواند و اختیار ندارد نام خلیج فارس را به زبان بیاورد.

مریم رجوی در همین حال سعی کرد که از اتهام حمایت از تروریسم  خودش را مبرا بداند و نزدیکی به داعش را مخفی کند . مریم رجوی با اجرای همیشگی فرافکنی و حمایت مجاهدین از داعش و کشتار، آن را دروغ جمهوری اسلامی دانست و گفت : " از دروغ پردازی های رژیم ایران ، حمایت مجاهدین از داعش و ارتباط مجاهدین با القاعده است . هدف از این اکاذیب ، مانند گذشته ، چیزی جز زمینه سازی برای کشتار مجاهدین و تکرار فجایع انسانی نیست " . اما باید به این دروغ گویان و خانم مریم قجر گفت ، که سر بریدن و کشتار مردم عراق و نقش حمایتی شما عملا و ونه تلویحا بارز و خودش را به خوبی نشان میدهد . وقتی که کسانی را که باعث آوارگی و کشتن مردم بی دفاع می شوند انقلابی می نامید در یک داده و معادله معلوم نقش را بازی کرده و برای حیات خود در عراق با داعش همدست می شوید و این هرگز مربوط به دشمن سازی و نسبت دادن به جمهوری اسلامی نیست. در عراق جدید که مظهر تبلور یک دولت مردمی و انتخابات آزاد  بر عکس پدر خوانده سابق ( صدام ) طبق قانون اساسی آن کشور است ، هنگامی که به عنوان یک گروه خارجی عمل می کنید و در اوضاع عراق و منافع ملی آن کشور که برای رسیدن به ثبات از دست می کند ، دخالت می کنید و همسو با گروه های خشن و تندرو مانند بعثیون و داعش گام بر داشته و آشکارا دولت را تهدید و یا دیکتاتور جا می زنید آیا عراقیان دلیل محکمی ندارند که ماهیت تروریستی و وجود ناپاک شما را مورد ارزیابی قرار دهند؟!

آیا دست آویز قرار دادن حکومت ایران در هر بحران لاعلاج  ، گریز گاهی برای فرقه شما نبوده است که تا زمان محدود وکوتاهی اعضا را از مشکلات درونی خودتان غافل کنید ؟

خانم برگزیده آیا چالش و بحران درون تشکیلاتی را می توانید با این جور مسائل و تهمت ها حل کرده و خود را نجات دهید ؟

واقعیت این است که تشکیلات و مناسبات دیگر تحمل این تحلیل ها ، دروغ ها و تبلیغات را نداشته و همه به خوبی می دانند که چه بر سر آنها آورده اید . اگر شما و فرقه وجدان اندکی داشتید نیروها را از عراق خارج می کردید و بیشتر از این دست و پای الکی و بی فایده نمی زدید و در حال حاضر تنها کسی که به قول خودتان باعث بحران و یا فاجعه انسانی اعضا در لیبرتی می شود کسی جز خودتان و شوهر فراری تان نیست. در مدتی که عراق دست خوش تغییر شده و دیکتاتور سقوط کرده است خودتان چه هدیه و یا نوید مطمئنی را برای نیروها به ارمغان آورده ید؟!

مگر به کشتن دادن اعضا و اسارت آنان در عراق و تهدید های موجود در این کشور که به  یمن فعالیت گروه های تکفیری و تروریستی که شما از آنان حمایت می کنید ، حاصل و نتیجه این سال ها نبوده که باز هم همیشه برای رد گم کنی و عدم جواب گویی به تشکیلات رخ داده است .

آیا اخلال در مصاحبه اعضا با کمیساریای عالی پناهدگان و قرار دادن این نیروها در وضعیت بلاتکلیف ، باز هم گناه آن به حکومت اسلامی  مرتبط است ؟ .

آیا نداشتن حق اعضا برای انتخاب مسیر زندگی که شما از آنان هنوز که هنوز است غصب کرده اید مقصر دیگری دارد که جواب آن را نمی دهید ؟

چطور است که شما برای کنفرانس و یا میتینگ و یا مصاحبه تمام

تلاش خودتان را کرده وهزاران دلار خرج می کنید ولی وقتی پای

صحبت وضعیت رقت بار کمپ لیبرتی به میان می آید گوش های

خودتان را می گیرید و انگار که هیچ چیزی رخ نداده است!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • طلیعه آزادی
    50 سال خیانت و جنایت

    Talie-Azadi

    طلیعه آزادی را در فیس بوک دنبال کنید....

    طلیعه آزادی را در توییتر دنبال کنید....

    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 1,675
  • بازدید سال : 10,377
  • بازدید کلی : 469,401