loading...
طلیعه آزادی
مدیر بازدید : 185 1393/07/19 نظرات (0)

 

این روزها مریم رجوی و گماشتگان حلقه بگوش و نشان دارش و دستگاه تبلیغاتی آنان کوک شده است و شعار پیروزی را سر می دهند. پروند 17 ژوئن بسته شد ؟!... پیروزی مردم و مقاومت ایران ؟!

درست یازده سال پیش بود که در هنگامه اشغال عراق توسط آمریکا و بمباران سهمگین آن ، در حالی که ما اعضا در بیابان های عراق آواره ، سرگردان و دربدترین حالت ممکن بودیم ، خبردستگیری مریم رجوی و تعداد دیگری ازفرماندهان ارتش آزادی بخش !  بگوشمان خورد. خود سوزی هواداران و اعضا در فرانسه و اروپا کانون اصلی اخبار بود. اقداماتی که فرقه ای بودن رجوی را در اذهان مردم و دولت های اروپایی به خوبی نشان داد. دراردوگاه اشرف به ما گفته می شد که هیچ کاری نکنید و خودسوزی شما در عراق بدردمان نمی خورد. هر چند که مشکل ما چیزی فراتر از دستگیری این زن بود. ما بشدت سر خورده بودیم که چرا کلک خوردیم و زودتر از هر آنچه تصور می کردیم ، مریم با بیش از دویست تن ازفرماندهان عملیات های تروریستی و شکنجه گران اعضا ناراضی از پاریس سر در آورده بود. هیچ کس حتی به اندازه یک سر سوزن فکرش به خود سوزی که نبود هیچ بلکه نجات از این مافیای مخوف به نام سازمان ذهنش را به هر سمت و سویی می برد. ما واقعا متحیر بودیم که صداقت گفته شده کجا رفت ؟!

اکنون بعد از آن خود سوزی های به ناحق ، که اثبات یک فرقه خطرناک را درفرانسه تداعی می کرد ، سوال مهمی که پیش می آید این است ، به کدام گناه آنان کشته شدند ؟

حال که فرقه ، فریاد پیروزی را سر می دهد و بسته شدن پرونده ، نتیجه عدالت در قوه قضائیه فرانسه دانسته می شود ، چرا رجوی همان موقع به قانون ! مراجعه نکرد تا خون و جان دیگران را با بی رحمی نگیرد و سکت بودن خودش و گروه را بجان بخرد؟

واقعیت این است که این پرونده بدون شک با هزینه میلیونی همان پول های حاصل از نفت عراق در این مدت طولانی در رسیدگی بوده است. پول هایی که بابت تشکر از رجوی برای خدمت رسانی و سرکوب کردها و شیعیان عراق در همراهی با صدام پرداخت شد. ولی این تمام قضایا و ماجرای پشت پرده ختم پرونده نیست و نخواهد بود ، چه کسی می تواند قبول کند که پرونده به این مهمی برای پلیس ضد تروریسم که شبانه پایگاه های سازمان را هدف قرار داد و به بزرگترین عملیات ضد تروریستی فرانسه لقب گرفت ، مختومه شود؟

من به یاد دارم که همین پول های کثیف مزدوری و وابستگی چگونه و با چه وسیله ای پاک می شد و مورد استفاده قرار می گرفت. فرح فیروزمند فرمانده وعضو شورای رهبری زنانه قسمت ما ، رضا هاشمی او و خواهرش  فاطمه هاشمی  به علت عدم رسیدگی و درمان بیماری قربانی رجوی شدند و به خاک سرد فرو رفتند  )  و من و... را به سوله موسوم به دوبلکس می برد که نامه جعلی و کاذب بنویسیم و از خانواده های  فرضی و مجازی از پولی که در میان نبود تشکر کنیم! رجوی در عراق پولشویی را به وسیله عراقیان سنی و تتمه حزب بعث انجام میداد و رد این پول ها را مخفی می کرد.

مریم رجوی بیشتر از آن چیزی که مدیون عدالت !، پاک دامنی مقاومت کذایی و سایر ادعاهای مضحک دیگر باشد ، در خدمت صاحبان قدرت و دلار و استفاده ابزاری از آنان و بازی های سیاسی بود که پرونده ای به این مهمی که هیچ شکی در آلودگی باند رجوی را باقی نمی گذاشت ، مختومه شد. اما مهم تر این که  پرونده سنگین تجاوز و هتک حرمت انسانیت و مزدوری گذشته  ازنتیجه این دادگاه و هر محکمه ای دیگر ، نزد تمام ایرانیان با هر گرایش و طرز فکری ، پا برجا ، ماندگار و مفتوح خواهد ماند. ایرانیان وطن دوست و خاک پرگهر درهر کجای دنیا تنفر و انزجار خودشان را از خیانت کاران به خلق نشان داده اند .

مریم رجوی به یاد دارد که شوهر فراری و در لانه موش خزیده اش ، چطور ملتمسانه از تندروترین جناح های آمریکا می خواست بجای عراق ، بمب ها و موشک های خودش را بر سر ایرانیان بریزد تا او در عراق و در پیش صدام محفوظ و رویای رسیدن به قدرت فرضی را در زیر بمباران و تجاوز بدست آورد. ولی آن سبو بشکست و آن پیمانه بریخت. دیگر مرده زنده نخواهد شد و بن بست استراتژیکی در سفر تاریخی وسرنوشت سازموسوم به صلح و آزادی ! به عراق درنهایت به عینه و فعل رسید . کوس رسوایی بیشتر از هر زمان دیگر به صدا در آمده است و شاید بتوان برای اندک زمانی محدود باز هم قله پیروزی خیالی را برای گروگان های لیبرتی و... به اسم مقاومت خود ساخته در ذهن پر و بال داد و آنان را در انواع تحلیل و تفسیر غلط آب دوغ خیاری مجاب کرد اما بی شک ، دوران فریب و ریاکاری به پایان رسیده است . اعضا اسیر و فریب خورده که تنها اززبان  شما دروغگویان طعم پیروزی ! را چشیده اند ، اما معلوم نیست که چرا اکنون به خاطر یک  سرویس بهداشتی یا مرافق عربی که با آن آشنا هستید باید دست به دامن آمریکا شوید و استمساک بجوید . آخر این چه جور پیروزی هایی است که حتی برای نمونه یک شکست درآن دیده نمی شود. دراین اصل وارونه فرقه ای که بر پایه فریب استوار است  و شکست هایش  پیروزی جا داده می شود ، خلع سلاح ،  بسته شدن اشرف  ، کشته شدن  ( قربانی شدن ) فرماندهانش حتی فرار رجوی هم می تواند پیروزی تلقی شود !

اما جالب است که در سایت موسوم به آفتاب کاران وپوشش خبری فرقه رجوی ، عدم وابستگی این جریان ضد ایرانی بلغور شده است و تنها مقاومتی ! ذکر شده است که به یمن استقلال باید سرمشق تمام انقلاب ها قرار گیرد که توانسته است تاکنون حضور فیزیکی را به رغم همه فشارهای  خط مماشات و لابی ایران ادامه دهد. از هر چه بگذریم این تکرار هذیان گویی ها کسی را فریب نمی دهد و مسلما نه مخاطب ، ایرانیان سربلند و با غیرت است و نه هیچ کدام از جنبش های مردمی مختلف منطقه.

ما اعضا جدا شده با تن و پوست خود مزدوری و خیانت های شما را لمس کرده و حاضریم در هر دادگاهی منصف و بی غرض جنایت کاران در حق مردم ( عراق و ایران ) را به چالش بطلبیم. ما اعضا ناراضی و جدا شده که حقوق اولیه ما را سالیان سال نقض و نادیده گرفتید ، بدون تردید دست از افشای چهره واقعی تان بر نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • طلیعه آزادی
    50 سال خیانت و جنایت

    Talie-Azadi

    طلیعه آزادی را در فیس بوک دنبال کنید....

    طلیعه آزادی را در توییتر دنبال کنید....

    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 1,776
  • بازدید سال : 10,478
  • بازدید کلی : 469,502