loading...
طلیعه آزادی
مدیر بازدید : 150 1394/01/23 نظرات (0)

در سالی که پشت سر گذاشتیم فرقه رجوی هر تلاشی را کرد که بتواند از بحران های بی درمان خود سری بیرون بکشد و بر آنها فائق آید ، اما تحلیل های این فرقه مثل همیشه برای نیروها سراب بود و جز گرفتاری برای نیروها و تشدید کنترل و مغز شویی چیزی را به همراه نداشت . مریم رجوی زن تروریست فرقه مجاهدین از بغل این و آن سر بر می آورد ولی جز آبرو ریزی برایش ره آوردی نداشت. بحران ساختگی و هم نوایی با رژیم اسرائیل و بنیامین نتانیاهو در مورد برنامه هسته ای و ایران هراسی هم به شکست انجامید.

مهم ترین شکست های رجوی و فرقه خیانت پیشه اش :

1-سوء استفاده از بیماران برای فشار بر دولت عراق و  مظلوم نمایی ره به جایی نبرد و رجوی سرافکنده تر از گذشته به رغم حمایت رشوه بگیران و طعمه های خود نتوانست که به نیت مورد دلخواه خود که بازی در شکاف ها و اختلافات بود ، دست یابد.

2 سوز وگداز از بابت اموال و دارایی های اشرف ! و متهم کردن دولت عراق به غارت آنها و در مقابل وارد کردن رژیم ایران برای باج خواهی سیاسی و اختلاف افکنی در روابط عراق با دیگر کشورها که در این مورد نیز سرش به سنگ خورد و تمنای مریم رجوی و انتشار صدها مقاله و یا اعلام پشتیبانی از او توسط شخصیت های بازنشسته اجاره ای وافراد ساده لوح و البته خیرخواه ! پشیزی هم ارزش ببار نیاورد . این در حالی بود که همه اموال در اردوگاه اشرف متعلق به دولت و مردم عراق بود که مجاهدین (منافقین ) به پاس مراوده و همکاری با دیکتاتور سابق عراق و پدر خوانده فرقه ( صدام ) دریافت کرده بود . ما شاهد مستقیم این ارتباط و سرازیر شدن انواع امکانات به همین اردوگاه بودیم. یا فرقه در میانه ی سقوط دولت عراق خودرو ها و امکانات دولتی را غارت می کرد و با تعویض پلاک آنها به جعل سند پرداخت .

3 مریم رجوی سوگلی مسعود رجوی  که عنوان رئیس جمهور خود خوانده مقاومت ! را یدک می کشد و دستش در ترور فرزندان عراق اعم از کرد و شیعه به خون آلوده است ، در یک موضع گیری از قبل شکست خورده و خنده دار خواهان بازگشت سلاح  به بهانه دفاع ! شد که این درخواست هم حتی از طرف اربابان خود بی پاسخ گذاشته شد. سران فرقه که سرشان را زیر برف کرده اند و در تغییر اوضاع منطقه و جهان خود را به نادانی می زنند ، آنچنان گستاخ عمل کردند که فکر نمی کنند چطور است که پناهنده و یا به قول آنها مهمان ! ( طبق قرار داد آمریکا درصورت مصالحه و در ابتدای اشغال تمام افراد اسیر جنگی بودند ) باید سلاح داشته باشد و در کجا و کدام کشور تا بحال  یک نیروی خارجی و یا افراد با ملیت دیگر اجازه داشته است که به سلاح دسترسی داشته باشد که آنها دومین آن باشند ؟!

4 شاید مهم ترین شکست رجوی در این سال در پروژه امیدواری به داعش و بهره برداری از این مسئله بود . رجوی که داعش و گروه های مخالف دولت عراق و سنی های طرفدار دیکتاتور سابق عراق را انقلابیون و عشایر عراق می نامید که مردم عراق را ترور و جنگ طایفه ای و فرقه ای به راه انداخته بودند ، با وحدت ملی مردم عراق و تصمیمات دولت ، کاری از پیش نبرد و سرمایه گذاری رجوی نقش بر آب شد .

5 مرگ حارث الضاری تروریست و فرقه گرای طرف دار صدام یکی دیگر از ناکامی های رجوی بشمار می آید که در ترکیه جان داد . اوبعد از سرنگونی صدام به اردن گریخت و فرقه رجوی با  نزدیکی به او با عنوان " دبیرکل هیئت علمای مسلمان عراق " شورش ، خشونت گرایی ، ترور و فتنه قومی و مذهبی را بر جامعه عراق تحمیل کرد . این در شرایطی بود که مریم رجوی به خاطر ملاحظات سیاسی  ( خیانت و مزدوری )  و مراوده و همکاری با شیوخ مرتجع منطقه به این کار می نازید و خود را خیرخواه ! ملت عراق ، جا می زد. این شیخ مرتجع در سال 2010 توسط دولت آمریکا به دلیل اتهام  ارتباط با القاعده  مورد تحریم واقع شد و دولت عراق به دلیل حمایت او از گروه های تروریستی و به راه انداختن جنگ طایفه ای در سال های 2006 تا   2008  او را تحت پیگرد قرار داد.

6 بحران سوریه و همکاری رجوی با تروریست های وارداتی به این کشور و کمپین و ملاقات با آن ها ، با مقاومت دولت و مردم سوریه به شکست انجامید و هر روز هم در پیروزی های ارتش سوریه  وعملیات میدانی ، غرب را به ناچار برای مذاکره با بشار اسد تحت فشار قرار داد . این در حالی بود که قدرت های جهانی غربی خواهان برکناری اسد و پیش شرط کناره گیری اوبودند و رجوی برای خوش رقصی در این جبهه ، مزدوری را در این چند سال به اثبات رساند و سایت فرقه پر از مطالب مختلف در حمایت از پیروزی های رزمندگان سوری و معارضان ( گروه های تکفیری و تروریستی ) بود.

7- مهم ترین موضوع  دیگر، شکست بنیامین نتانیاهو در تنش آفرینی پیرامون مذاکرات ایران با غرب و احتمال توافق بود . سخنرانی او در کنگره آمریکا مفتضح شد که اوباما بعد از نامه 47 سناتور آمریکایی جمهوریخواه و لابی رجوی ، آن را مایه شرم ساری برای خودش و دولت آمریکا نامید . این البته شرمساری و سیاهی هم  برای فرقه بود که در این سالیان با مزدوری برای اسرائیل و غرب ، بحران اتمی و ایران هراسی را اشاعه می کرد و با این کار و خدمت به بیگانگان ، تحریم های شدیدی را به ناحق به ملت ایران تحمیل کرد.

                                                                         عضو جدا شده ح - ه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • طلیعه آزادی
    50 سال خیانت و جنایت

    Talie-Azadi

    طلیعه آزادی را در فیس بوک دنبال کنید....

    طلیعه آزادی را در توییتر دنبال کنید....

    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 1,669
  • بازدید سال : 10,371
  • بازدید کلی : 469,395