loading...
طلیعه آزادی
مدیر بازدید : 136 1394/04/03 نظرات (0)

 

در حالی که بارها دولت های عراق مسئله افراد سازمان در کشورشان را قاطعانه و صریح مورد بازخواست قرار داده و خواستار اخراج آنها شده اند ، فرقه رجوی که آداب میهمانی را به جای نیاورده و از ادب و نزاکت فصله دارد ، در برابر صورت مسئله ای به نام خانواده  قرار گرفته که یک روز از خشونت بر علیه آنان استفاده می کند و روز دیگر از قانون حرف می زند .

در سالگرد خشونت طلبی و موج ترورهای مجاهدین برای کسب قدرت به نام30 خرداد  ، آقای مصطفی محمدی که دخترش در درون مناسبات  رجوی است و یک خواسته بیشتر ندارد که با دخترش سمیه ملاقات کند مورد هجوم فالانژهای مستقر در اورسورواز ، مقر فرماندهی مریم رجوی قرار می گیرد که هم اکنون در یکی از بیمارستان پاریس بستری است . 

درگزارش خبری از سایت رجوی  اطلاعیه خبری درج گردیده است که بدون اشاره به گفته های وزارت حقوق بشر عراق ، واکنش و حرف فردی به نام دکتر سیفان عباس و از زبان او اشاره شده است : " در مورد تکرار دعاوی رژیم آخوندی علیه مجاهدین توسط وزیر حقوق بشر حکومت عراق که عضو گروه بدر !! وابسته به سپاه پاسداران !! است دکتر " سیفان عباس" حقوق دان و وکیل مجاهدین به تلویزیون التغییر گفت به طور معمول یک مزدور عنصر مناسبی برای قرار گرفتن  در مسئولیت دولتی نیست .

ساکنان اشرف و لیبرتی و اپوزیسیون ایران افراد حفاظت شده تحت قوانین بین المللی و مشخصا مورد حفاظت کنوانسیون 51 هستند . پناهنده را نمی شود محاکمه کرد ، به زور نمی شود او را به کشورش بازگرداند یا این که اموالش را توقیف کرد . این پناهنده بر اساس قوانین کمیساریای عالی در امور پناهندگان حق برخورداری از یک زندگی محترمانه و آزاد را دارد  ".

مصاحبه یا مقاله فرد مورد اشاره مجاهدین که گفته می شود منصب قضاوت و وکالت را یدک می کشد خط به خط آن دیکته رجوی است. در نگاه اول افرادی که نقش وکیل را به عهده دارند حق ندارند در سیاست وارد  شده و یا برچسب مزدوری را به مقام دولتی بزنند اما جملات این اطلاعیه در تلویزیون التغییر که رسانه وهابی ها و افراد تروریستی است که در سوریه و یمن خون بیگناهان و مردم عادی را بر زمین می ریزند  ، شاهدی بر این حقیقت است که آنها خود مزدور هستند که حتی برای دفاع ، گفته های وزیر عراقی را بیان نمی کنند . برای افشا این مزدوران رجوی که به نام وکیل و استاد و دکتر حرف هایشان توسط رسانه های تروریستی  مانند التغییر ، العربیه و.... و از جمله انواع سایت های رجوی  منعکس می شود ، توضیحات زیر ضروری است :

کجا دیده شده است که تعدادی افراد به نام اپوزیسیون در یک کشور تحت عنوان پناهنده در شئون و رئوس دولت میزبان دخالت کنند و یا در کدام کشور مدعی و پناهنده پذیر  اجازه داده می شود که تشکل و یا تشکیلاتی در خاک کشورشان تحت هر عنوان و یا اسمی مورد اسکان و یا تعهدی در قبال آن داشته باشند ؟!

در مورد فرد وکیل آن قدر به دست و پا افتاده و پول و یا وابستگی ایدئولوژیکی و سیاسی او به فرقه مجاهدین ، چنان او را مدهوش کرده که حتی فراموش کرده است که اردوگاهی به نام اشرف دیگر وجود ندارد و دولت عراق بر حسب قوانین  درب آن را تخته کرده است.

وکیل مورد اشاره که در واقع خود مزدور فرقه رجوی است می گوید پناهنده را نمی شود محاکمه کرد و یا ... و باید حقوق او را به رسمیت شناخت و حق برخوردی محترمانه و آزاد را دارد. این دوجین وکیلان که فقط جیب خود را به یاد دارند ، آیا نمی دانند زندگی آزاد و محترمانه ای در درون مناسبات وجود ندارد و در حقیقت زندان لبیرتی ، زندانبان آن نه دولت عراق بلکه رجوی است که افراد را در درون آن به اسارت گرفته و حتی نمی توانند و حق ندارند با خانواده های خود در یک محیط آزاد و امن ملاقات کنند . در این فرقه که وکیل مورد اشاره نقش و رنگ اپوزسیون برای آن مهیا می کند خانواده ها با کلمات بسیار بی ادبانه و لمپنی مورد یورش و قضاوت قرار می گیرند که گناه آنها فقط یک دیدار با فرزندان و وابستگانشان است در حالی که سالیان متمادی است که آنها را ندیده اند. آیا این حقوق و احترام در مورد آنان فراموش نشده و نادیده گرفته نشده است !!؟؟

چطور است در این نوشته فرقه مخرب و تروریستی مجاهدین عین عبارات این وکیل !! را می آورد ولی برای آن که  از یک واقعیت فرار کند که تن به آن نمی دهد ( دیدار خانواده ها با عزیران خود )  حتی جملات و یا قسمت هایی از گفته های وزیر عراقی و موضوعات مطرح در آن را درج نمی کند . آیا این مسئله وحشت رجوی و مریم رجوی (  مریم قجر ) را نمی رساند که خانواده کابوس او شده و از ترس متلاشی شدن تشکیلات  است که با خانواده ها گلاویز می شود و  باز برای فرار ، رنگ سیاسی به آن می دهد.

یک مادر پیر و سالخورده کجایش به نیروی قدس و یا سپاه پاسداران می خورد که باند رجوی ادعا دارد که برای کشتار و جنگ روانی آمده اند؟!

رژیم اسرائیل که نمی تواند جنبش فلسطینیان را نابود کند و حتی با زور ، ترور ، خدعه و نیرنگ نتوانسته مسائل امنیتی و مشروعیت خود را حل و فصل نماید ناچار است به رغم تمام تجاوز گری ها   به مقدسات مسلمین و مسیحیان و پیشبرد یک رژیم نژاد پرست یهودی ، به افراد پیر و بالای 40 سال اجازه دیدار و زیارت قبله اول یعنی قدس را بدهد اما فرقه رجوی این قدر در باتلاق و ورطه بی اخلاقی فرو رفته که احترام مادران و پدران پیر و سالخورده که معنی سیاست را نمی فهمند را نمی گیرد و با شستشوی مغزی و فکری نفرات ، آنها را مجاب به حمله و بی احترامی به خانواده های خود می کند .

سوال دیگر این که کجا و کدام نقطه در این دنیا و کره خاکی ما دیده ایم که افرادی باشند که احترام پدران و مادران خود را نگیرند و همه ادیان الهی و حتی تمام وجدان های انسانی بر این امر واقف هستند که بزرگترها و والدین باید مورد تقدیر و با نگاه محترمانه به آنها نگریسته شود ، بنابراین ، این افراد و تشکیلات فرقه ای و مزدور است که به این نکته و موضوع به خاطر منافع رهبران بی توجه است و فرصت طلبی این خودشیفتگان البته به اقبال خوشی به پایان نمی رسد چرا که داغ مادران گریبان آنها را خواهد گرفت و رجوی هرگز نمی تواند و نخواهد توانست افراد را به این شیوه حفظ کند و دیوارهای بناشده بر دروغ هرگز استوار باقی نمی ماند.

این وکیل مدعی که مثل بی شمار  وکیلان زنجیره ای  فرقه رجوی در قسمتی دیگر از گفته های بی پایه و بدور از قضاوت صحیح و متعارف برای وجه دادن به مجاهدین متذکر می شود ، چطور می شود که مجاهدین تروریست باشند وقتی که شخصیت های مهم آمریکایی و غرب از آن حمایت می کنند ؟!

این گفته ایشان فکر می کنم  دقیقا ادبیات خود سازمان مزدور رجوی بوده که در حالی که فاقد مشروعیت و  پایگاه اجتماعی است به دنبال این خوش رقصی ها و غلتیدن در دامن خارجیان است . بیگانگانی که از راست ترین و منفور ترین افراد وجناح هایی هستند که خود در کشتار مردم و تحمیل طرح خاورمیانه  بزرگ و  رویایی آن درمانده شده اند . جناب وکیل بیاد دارند همین کسان بودند که به عراق حمله کردند و فجیع ترین و وحشتناک ترین بمباران قرن جدید را امتحان کردند و به بهانه سلاح های ممنوعه تمامی زیر ساخت های عراق را نابود کردند و البته طبق معمول خود ایشان ( سفیان عباس ) که از هواداران حزب بعث می باشند ، نباید وجدان خود را بفروشد و به این بازی خطرناک وارد شود و به این قیاس فریبنده دست بزند.

                                                               عضو جدا شده    ح  -  ه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • طلیعه آزادی
    50 سال خیانت و جنایت

    Talie-Azadi

    طلیعه آزادی را در فیس بوک دنبال کنید....

    طلیعه آزادی را در توییتر دنبال کنید....

    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 527
  • بازدید ماه : 1,694
  • بازدید سال : 10,396
  • بازدید کلی : 469,420